Изучавайки снимки, разпространени от НАСА, изследователите са достигнали до извода, че към нашата Земя пътува цяла флотилия от кораби на извънземни.

Снимките са направени от Слънчева и хелиосферна обсерваторията (SOHO) на НАСА. На снимките се виждат необичайни огънчета, чиято природа към момента не е ясна.

Учените на НАСА се въздържат от коментари.

Камерата на спътника SOHO откри голямо количество огънчета, които са били заснети. В канала си Strrtcap1 в Youtube изследователи публикуваха видое със снимките на огънчетата, представяйки своите предположения.

Според уфолозите, обектите, попаднали в кадър, категорично не са със земен произход. Вероятно, обсерваторията случайно е заснела полет на извънземни кораби.

Подобни флотилии на НЛО не за първи път се наблюдават на снимки, направени от апарата SOHO, припомнят изследователите.

Някои са на мнение, че огънчетата са резултат от някаква авария на телескопа причинена от магнитна буфря.

Други направиха предположение, че корабите по време на движението си са се разделили на групи. Едната е поела към Земята, а другата към Слънцето.

С какви намерения извънземните пътуват към Земята не е известно.