След тази промяна Фейсбук повече никога няма да бъде същият
"Искаме това да позволи на преден план да се поставя висококачествената и достойната за доверие информация", каза Зукърбърг по време на дискусия с Матиас Дьопфнер, президента на германския медиен гигант Аксел Шпрингер. Видеото от дискусията бе качено на страницата на Зукърбърг във Фейсбук.
Според него 10 до 15 процента от потребителите на Фейсбук (сега те са 2,3 милиарда души) ще бъдат заинтересовани от новото пространство, посветено на новините. Без да навлиза в детайли за формата на тази нова оферта, Зукърбърг просто уточни, че тя се нуждае от известен подбор сред публикуваната информация и добави, че се надява да я изгради заедно с големите медийни групи. Зукърбърг увери, че тази оферта ще позволи да се участва финансово в трудния преход на медийните групи към цифровите технологии.
https://profitshare.bg/l/713671
"Съществува истинска възможност да се предложи на редакторите по-добро комерсиализиране на тяхното съдържание посредством отделна информационна услуга, отколко чрез потока от новини на Фейсбук", каза Зукърбърг и допълни, че Фейсбук може да има директни връзки с издателите, за да се увери, че тяхното съдържание е на разположение.Запитан за възможността социалната мрежа да плаща лиценз за експлоатация, което ще й позволи да финансира използването на статии от пресата, Зукърбърг отговори, че "това е със сигурност нещо, което трябва да е предмет на размисъл". Той освен това каза, че не иска да превърне Фейсбук в "издател" и пледира за партньорски статут с пресата. "Няма да имаме журналисти, които да се занимават с новините", уточни той.
Последвайте ни
0 Коментара: