2 варианта за съдбата на важния за столичани трамвай 6
Предвижда се също трамваите 1 и 7 да се движат по бул. „Скоболев“. За тези промени от общината ще трябва да заделят 7 млн. лв. Три пъти по-скъп е вторият вариант, който ще бъде обсъждан. Той предвижда запазване на трамвая по бул. „Арсеналски“ и пробиването на нов тунел под бул. „Витоша“. Планира се от Петте кьошета трамваите по линиите 1, 6 и 7 да влизат в транспортния подлез при НДК. Линиите 1 и 7 ще завиват надясно, а трамваите по линия № 6 ще продължават към съществуващия и в момента изход. Заложена е реконструкция на бул. „Скобелев" - между булевардите „Христо Ботев" и „Витоша". Предвижда се стената на тунела под бул. „Витоша" да се пробие и чрез къс тунел и рампа с дължина около 240 м трамваят да излиза. За реализирането на този проект ще са нужни около 22 млн. лв.
Междувременно зам.-кметът по транспорт Евгени Крусев заяви, че до септември месец ще бъде готово и първото трасе за споделено движение на автобуси и трамваи по бул. „Константин Величков“. Промяната ще бъде възможна и по булевардите „Възкресение“ и „Мадрид“. През вчерашния ден течеше и пренареждане на паветата на бул. „Дондуков“.
Крусев обясни, че са се наложили ремонтни дейности по паважа заради обилните валежи. Ангажиментът за изчистването на неизправностите е изцяло за сметка на строителната фирма, ремонтирала булеварда миналата година. Зам.-кметът провери реконструкцията на ул. „Гюешево", от бул. „Инж. Иван Иванов” до бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов”. В участъка се извършва цялостен ремонт, който предвижда изграждането на нова пътна и тротоарна настилка.
Последвайте ни
0 Коментара: