Българската компания E-CARD е в топ 50 на софтуерните лидери в Европа
Още от самото начало мисията на компанията е да предлага иновативни решения в областта на уеб базираните услуги и сайтове, както и в областта на мобилния маркетинг
Фирмата е носител на три награди на Deloitte, които регулярно оценяват качеството и темповете на развитие на E-CARD и я поставят в топ 50 в Европа. E-CARD е българска компания, която е създадена през 2000 г. и се налага на пазара чрез предплатената карта за интернет достъп и разплащания E-CARD.
Още от самото начало мисията на компанията е да предлага иновативни решения в областта на уеб базираните услуги и сайтове, както и в областта на мобилния маркетинг, обясни Димитър Ганев.
През последните 20 години фирмата реализира десетки мащабни проекти, съвместно с международни и български партньори - CELADOR, ENDEMOL, EYEWORKS, SIA Advertising, Global Films, НОВА Телевизия, Diema Vision, продуцентска къща ЕДИТА и др. Компанията работи и с трите мобилни оператора в страната – А1, Telenor и VIVACOM.
Едни от най-успешните ТВ формати в България са стартирали заедно с реализирани от наш екип уебсайт и платформа за видео стриминг със собствена разплащателна система: Big Brother- сезони 1, 2, 3 и 4, специалните VIP издания на шоуто и Big Brother Family; Star Academy и онлайн версията на играта "Стани Богат". Преди навлизането на смартфоните, E-CARD създаде и разви едни от най-успешните и популярни SMS игри в България.
Според Димитър Ганев дигиталната трансформация във всяка компания става все по-важна ако една организация иска да си гарантира дългосрочни перспективи и конкурентоспособност, особено на фона на неясното развитие на ситуацията около COVID-19 и като цяло динамичната среда.
„В постоянно променящия се пазарен пейзаж, който трябва да има предвид както интересите на потребителите, така и на останалите заинтересовани страни, дигиталната трансформация може да помогне на организациите да се позиционират значително по-добре в бъдещето“, обясни той.
За целта фирмите трябва да имат гъвкава и добре защитена инфраструктура, която включва интеграцията на технологии, балансирани по отношение на сигурността и нуждата от гъвкавост за решаване на бизнес предизвикателствата. Овладяването на данните е друго задължително условие за дигиталното узряване на една организация.
Този процес е свързан с агрегирането, активирането и осигуряването на приходи от обобщени, но недостатъчно използвани данни чрез въвеждането им за подобряване на продукти и услуги. Ако тези условия са изпълнени, работата с данни подобрява ефективността на процесите, повишава печалбите и подобрява потребителското отношение, подчертава Димитър Ганев.
Според него не на последно място е важно осигуряването на дигитални умения, откриването на таланти и изграждането на мрежи, което изисква програмите за обучение да се съсредоточат върху дигиталните компетенции на служителите и осигуряването на бърз достъп до възможности за преквалификация.
Последвайте ни