БЛИЦ посреща Коледа на върха като №1 сред новинарските сайтове в България!
БЛИЦ е на върха в Топ 20 на новинарските сайтове (РС и мобилни версии) в 90% от десетте категории, по които се изготвя класацията на "Гемиус". В ключовите за рекламодателите категории като импресии, среден брой на импресии на посетител, средно време на посетител, посещения, сред брой на сесии на посетител, дял на имресиите и дял на времето БЛИЦ продължава да няма конкуренция.
В една единствена категория "реални потребители" пред БЛИЦ са само 2 от десетките свързани сайта на Нетинфо.
По брой на импресиите БЛИЦ е от два до над 20 пъти по-напред от новинарските сайтове, включени в класацията Топ 20. Сайтовете на "24 часа" или "Дневник", например имат от 4 до 8 пъти по-малко импресии (прочетени информации) от БЛИЦ.
В сравнение с октомври например импресиите в БЛИЦ са нараснали с около 1,7 милиона от 56,56 до 58,25 милиона или средно с по 56 300 на ден, а за 24chasa увеличението е едва около 340 000 - от 15,62 млн. до 15,96 млн. или около 11 300 на ден.
Естествено и броят на импресиите на посетител и времето, което прекарват читателите на БЛИЦ в сайта, е несъизмеримо повече, в сравнение с това в останалите сайтове.
Ако се прибави и трафикът (реални посетители, импресии, посещения) на многобройните читатели на БЛИЦ в чужбина, който варира от 15 до 20% от общия, то показателите за новинарски сайт №1 във всички категории стават още по-внушителни.
За стабилната първа позиция на БЛИЦ допринася и стриктното спазване на правилото сайтът да не използва изкуствено генериран трафик. Защото, ако посещенията в даден сайт само за един месец скочат с няколко десетки хиляди, а импресиите си остават замръзнали на нивото на предишния, и за неспециалистите е ясно, че става дума за надут балон.
Това, което е от първостепенно значение за първата позиция на БЛИЦ, е огромният читателски интерес към новините и четивата в сайта. Средното време на посетител в БЛИЦ е 1 час и 47 минути за ноември. Което означава, че хората влизат и четат при нас много разнообразни и интересни новини. А дори в най-близките по този показател до БЛИЦ сайтове посетителите остават средно около двайсетина минути.
Това се потвърждава и от значителния среден брой сесии на посетител. В БЛИЦ те са над 12. Това означава, че един човек посещава сайта значително повече пъти в сравнение с конкурентите му в класацията.
По среден брой импресии на посетител, т.е. отворени и прочетени информации от един конкретен човек, БЛИЦ също изпреварва категорично 3-4 пъти следващите го в класацията 10 сайта.
Това сочи безпристрастната статистика. С две думи: БЛИЦ е №1. А главната заслуга за това е на многобройните му читатели у нас и далеч извън пределите на родината.
Отделно следва да се посочи изключително бързия ръст по всички показатели на обновения от октомври здравен сайт на БЛИЦ - Zdrave.to.
През октомври и ноември Zdrave.to е твърдо на трета позиция в класацията на Гемиус за най-четените здравни сайтове в България със 116 865 посетители (реални потребители) и 470 705 импресии. За сравнение - петият в класацията 24zdrave.bg е с 34 603 посетители и 105 521 импресии.
Следва да се отбележи, че Zdrave.to постига този ръст в рамките на 2 месеца след старта на обновяването на сайта, което е залог за още по-внушителни резултати през следващите месеци.
Последвайте ни