Под час се редят столичани за евтини бутилки с марково уиски. Причината за това са новите маркетингови трикове на софийските търговци. Големи намаления на стоките, но по график, са последния номер, с който столични супермаркети примамват клиенти. Атрактивните промоции се наричат happy hour и траят по един-два часа на ден, пише "Стандарт".
Търговската верига "Аванти" например пуска всичко на цени на едро между 14 и 16 часа. Така късметлиите, които са отишли по това време, успяват да спестят доста пари. Най-често обаче магазините намаляват алкохола. Причината е, че той се харчи най-много, обясниха търговците. Хората пазаруват малцовото уиски Cardhu например за 46,90 лв., въпреки че цената му е 50,13 лв. Голяма отстъпка получават и любителите на Jeam Beam. Намалението за еднолитрова бутилка е около 6 лв. Така при първоначална цена от 28,06 лв. уискито е стига до 22,70 лв. Драстично намаление е направено и на марката Grant*s. Уискито се предлага за 15,55 лв. вместо за 20,82 лв. Намаленията определено будят голям интерс сред клиентите. Затова търговците смятат да измислят все по-атрактивни промоции за алкохолните напитки. Предстоят големи намаления и на други видове алкохол, коментираха собственици на търговски вериги. /БЛИЦ