Дигиталното банкиране на Първа инвестиционна банка осигурява богата палитра от възможности за дигитално банкиране – бързо, лесно и с най-високо ниво на сигурност за данните и сметките на клиентите на банката.

През 2024 г. Fibank промени изцяло облика на мобилното си приложение, като то беше преобразено с напълно нов дизайн, с много по-достъпен и интуитивен интерфейс, който води стъпка по стъпка потребителите към извършване на дадена операция само с няколко клика.

Едно от най-често използваните менюта в My Fibank е меню „Карти“. То е изцяло посветено на картите, издадени от ПИБ, независимо дали физически, дигитални или виртуални. А клиентите имат пълен контрол над своите карти и получават богата справочна информация.

Освен добре познатите до сега услуги: дигитализиране на карта, проверка на наличност и управление на карти, с редизайна на приложението банката надгражда още възможностите, които осигурява на клиентите си:

  • В обновеното приложение вече е налична изцяло нова услуга „Показване на детайли на банковата карта“. С нея всеки картодържател може да види и използва данните на своята банкова карта (номер, валидност и CVV/CVC), дори физическата карта да не е в ръцете му;
  • Още една нова услуга показва името и логото на всеки търговец, при когото са направени плащания с карта. Към всяко плащане потребителят вижда логото на търговеца и получава по много по-лесен за възприемане начин информацията;
  • Издаване на виртуална карта за по-малко от 2 минути - изцяло онлайн;
  • През дистанционното банкиране My Fibank всеки може да управлява лимитите по банковите карти в зависимост от своите нужди и от конкретната ситуация в България и чужбина;
  • Водещо предимство за клиентите е, че могат съвсем сами – през мобилното си устройство, да управляват своите карти – да ги блокират или замразяват при кражба, или съмнителни трансакции.

С My Fibank клиентите могат не само да извършват преводи, откриват банкови сметки или пакети, следят движенията по сметките си в реално време – чрез push известие за всяка трансакция, заявяват предварително през приложението касови операции, което пести от времето им в банковия офис, но и получават редица услуги с добавена стойност, сред които: плащане на комунални сметки, местни данъци и т.н. без допълнителни такси, закупуване на винетки, маршрутни карти и още други.

Признания за дългосрочните и последователни усилия на банката в посока дигитализация са множеството награди, които тя получава през годините. Съвсем наскоро – в началото на юли, „Асоциация Банка на годината“ отличи Fibank за „Успешна дигитална трансформация”. Наградата бе присъдена на банката след преглед по независима и обективна методология, изготвена от екипа на Deloitte България.