Деца в нужда ще получат топъл обяд от „Агрион“. Най-голямата компания за управление на поземлена собственост връчи дарение на Българския червен кръст, с което ще бъдат закупени купони за ученически столове.

Очаква се, благодарение и на тази помощ, през тази година да бъдат подпомогнати близо 1800 деца в затруднено положение от цялата страна.

„За нас е изключителна гордост да помогнем на Българския червен кръст в тази благородна мисия. В основата на нашия бизнес модел лежи разбирането, че земята не трябва да пустее, а да се стопанисва, за да има храна на всяка трапеза.

С кампанията ни осигуряваме обяд за всяко дете в нужда, за да дадем своя принос към изкореняването на бедността в страната. От друга страна помагаме на българското земеделие да произвежда повече и по-качествена храна за всяка трапеза“, заяви при връчването на дарението изпълнителният директор на „Агрион“ Анатоли Георгиев.

Кампанията ни с „Агрион“ беше изключително успешна и се надявам вашият пример да бъде последстван и от други компании. БЧК винаги е разчитала на българския бизнес като партньор в каузите, които подкрепяме, заяви генералният директор на организацията проф. Красимир Гигов.

Кампанията на „Агрион“ и БЧК започна през лятото, а в нея можеше да се включи всеки, които иска да продаде земята си. За всеки закупен декар, най-голямата компания за управление на поземлена собственост „Агрион“ отделяше средства за закупуване на топъл обяд на дете в затруднено положение.

Заради засиленият интерес, кампанията ще продължи до края на годината.

Собствениците, които искат да се включат в кампанията и да продадат земя на Агрион, ще получат безплатно оценка на имота си, правна консултация, както и съдействие с всички необходими документи през сайта на компанията www.agrion.bg, както и на националният телефон 0800 111 66. Процесът по сделката е почти изцяло дигитален, което пести време и средства.

Експертите прилагат индивидуален подход към всяко едно запитване, за да гарантират прозрачна и адекватна цена. За разлика от други компании, „Агрион“ не използва метода на осреднена оценка за дадено землище, който изкривява ценообразуването, а формира цената на конкретния имот в съответствие със специално създаден алгоритъм, включващ различни компоненти.

Това гарантира добри приходи за собствениците, а сега и възможност да се подкрепи една добра кауза, коментират от компанията.

Повече за кампанията можете да прочетете тук https://www.redcross.bg/activities/activities12/hotmeal_program/cpn

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук