Евродепутат разкри защо реално не сме в Шенген
Лицемери, непочтени хора управляват Брюксел и Западна Европа, те не пускат България в Шенген не заради мигрантите, а за пари - крадат българския бизнес
Последното редовно правителство нелепо робуваше на брюкселката мантра - всички са добре дошли. Има надстройка на някои, които казват "елате", а отдолу има хора, които движат бизнес за милиарди. Това каза евродепутатът от ВМРО Ангел Джамбазки по България Он Ер.
"Няма осъдени началници от МВР. Този 23-годишен човек, който е готов за 400 лв. да превозва мигранти, има такъв морал, че не би могъл да издържи тестовете за пригодност за служба в МВР. На тези като него трябва ясно да се покаже, че не може така - освен присъди, трябва да се помисли и за отнемане на здравни и пенсионни осигуровки, за да се замисли струва ли си за 400 лв. да рискува", призова още Джамбазки.
Той е категоричен, че оградата е надеждна, но не се поддържа. По думите му трябва да се прочисти между двата реда, където вече има поникнали и дървета, да заработят камерите, термовизиите, да бъдат възстановени вишките, откъдето могат граничарите да наблюдават в дълбочина за нелегални мигранти и да подават информация към турските им колеги.
"Виждаме какво става, стрелят по български полицаи, все едно сме в Палестина. Българската държава се превръща в разграден двор, заради некадърните управленци. И някой се възползва. Моралът и разложението, което очевидно е в средите на МВР, са сериозен проблем.
Докато корупцията е безнаказана, нещата ще бъдат така. А колко не хваща българската гранична полиция, може да видите по улиците на София", посочи Джамбазки.
Според него доста над 1000 нелегални мигранти на ден влизат в България. Но не това е причината за отказа за страната ни за Шенген.
"Тези лицемери, непочтени хора, които управляват Брюксел и Западна Европа, не пускат България не заради мигрантите. Не ни пускат в Шенген за пари, защото българската икономика има голям дял в транспортния бранш.
Нашите камиони са по-бързи, ако ние влезем в Шенген, китайското карго ще влиза по-лесно в ЕС през Солун, Пирея, Констанца, без да чака по КПП-ата.
В момента един български камион чака 10 часа и не е конкурентоспособен. Западните лицемери крадат българския бизнес", подчерта евродепутатът.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
4 Коментара: