Ford E-Transit, изцяло електрическа версия на най-продавания товарен ван в света заема лидерската позиция по продажби в България с над 40 продадени автомобила.

Изцяло електрическият лекотоварен флагман на марката е много повече от превозно средство с нулеви емисии за собственици на автопаркове и бизнеси. С него те получават в пакет над 50-годишния експертен опит на най-продавания лекотоварен автомобил в света и екологична система от новаторски дигитални решения, които променят пазарния сегмент за транспорт на товари.

Изпълнявайки своята мисия да доставя здраве всеки ден, интегрираният доставчик на здравни услуги ФЬОНИКС Фарма предприе смели и отговорни стъпки в посока на корпоративната си отговорност, стартирайки програмата си за устойчиво развитие PHOENIX Green.

Следващата логична крачка в това начинание е пилотен проект за внедряването на първите 4 електрически буса, с които ФЬОНИКС Фарма ще прави своите доставки на територията на София и Пловдив, и така се нарежда сред първите дистрибутори в България, които внедряват 100% електрически автомобили в своя автопарк.

Ford E-Transit предлага несравнима производителност, благодарение на водещи в класа 68kWh полезен капацитет на електрическата батерия, комбиниран пробег от 317км.* с едно зареждане, мощност на електромотора и уникална функция за захранване на работни инструменти Pro Power Onboard.

Предимствата на електрическия E-Transit се допълват и от подобрено стандартно оборудване, включващо SYNC4 мултимедийна система и съвременни, интелигентни системи за сигурност и подпомагане на водача, които донесоха златно отличие от EURO-NCAP.

Мощността и впечатляващия пробег, както и най- добрата безопасност и сигурност превръщат лекотоварния E-Transit в подходящ автомобил за всеки бизнес клиент, който желае да електрифицира своя автомобилен парк и да оптимизира транспортните си разходи. E-Transit е със златно отличие от Euro NCAP като един от най- безопасните ванове на пазара.

В по-големите градове отчитаме високи нива на замърсяване на въздуха. Ford E-Transit е идеалното решение за намаляване на въглеродния отпечатък от логистиката на различни стоки и ще има съществен принос към подобряването на въздуха и по-благоприятна околна среда.

Ford се стреми към нулеви емисии за всички продажби и въглеродна неутралност на европейските си съоръжения, логистика и доставчици до 2035 г. и въглеродна неутралност в световен мащаб не по-късно от 2050 г.