“В последните дни мобилният ни оператор буквално ни подлуди. На разкопки съм в момента, на Перперикон. Единствен син съм в семейството, представете си, когато майка ми, която е вдовица на 85 години, се оказва без никакви телефони”. Това сигнализира археологът проф. Николай Овчаров. 
Той обясни, че майка му има 2 телефона, по които обаче не може да разговаря, защото той я чува, но тя него не. 

„Отива тя в офиса на въпросния мобилен оператор, където са се държали отвратително и грубо с нея. Изгонват я и й казват елате утре, това се случва в петък, а те в събота не работят. Казват й - ще отидете в МОЛ София на „Опълченска“. Това е 85-годишна жена, която е с проблеми, с болести. Тя действително отива и се отнасят с нея пак по същия начин“, допълни проф. Овчаров, цитиран от Фокус. 

„Слава Богу се намира едно момче, което й казва - „Г-жо имате проблем, който е общ, не само при вас. В момента се прави рестартиране на системите на оператора на различни места““, уточни той и допълни, че това не е съобщено на хората, които са останали без телефони с дни. 

„На 300 км съм от София, ако се случи нещо с майка ми, какво ще стане? Няма да мога даже да й се притека на помощ“, попита Николай Овчаров. 

„Когато говорим за отношението в офисите, всички знаят за какво става въпрос, не само с възрастните хора, направо те гонят. С мен не си го позволяват, защото ме познават, но трябва ли да бъдеш известна личност, за да се отнасят нормално с теб. Трябва да се отнасят еднакво с всички, няма значение дали са бедни, богати, известни или неизвестни“, посочи той. „Може би изглежда частен проблем, но е много важен, защото се касае дори за живота на хора“, заяви проф. Овчаров. 

„Обиден съм, клиент съм този оператор от 2000 година, услугите са под всякакво ниво. Сигналът непрекъснато прекъсва, започвам да говоря и изведнъж изчезва. Днес не ми прие картата, изваждам я и като я сложа отново я приема. Нещо става с тази компания. Трябва нещо да се направи, случващото се е под всякаква критика“, каза още той.

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!