Кампанията на „Пещерска“ ракия „Просто кажи Да“ разкри интересни тенденции при запознанствата и развитието на една връзка. Според споделените близо 700 любовни истории, все по-често хората се запознават в социалните мрежи.

В реална среда запознанството с любимия човек тръгва от работната среда или е посредством общ познат. Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите на „Просто кажи „Да“ е, че противно на масовото схващане все повече са двойките, които искат да се оженят след като са обвързани дългогодишно с  партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

За трета поредна година популярната марка алкохолна напитка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три семейства да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте - а третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребителите са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки. При предните издания на “Просто кажи „Да“ бяха споделени общо 1223  истории на любовта.

Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“ ракия. Основно дамите са активните в подаването на кандидатурите – над 90% от изпратените истории в конкурса „Просто кажи „Да“ са инициирани от нежната половинка в двойките. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа.

„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и все по-често пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи. А ние искаме да сме част от този важен и специален момент за двойките“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. Тази година „Пещерска“ подкрепи мечтата за сватба на семейство Димитрови, семейство Чонгарови и семейство Вангелови като и трите двойки вече са официално женени.