Има моменти, в които е важно да взимаме отговорни решения, правилни решения. Когато си водеща търговска верига в един национален пазар е важно да водиш социално обосновани политики, дори те да не са най-икономически изгодните.

Това написа в личния си Фейсбук профил председателят на Националната овцевъдна и козевъдна асоциация Симеон Караколев.

Ето какво пише още той в мрежата:

"Така показваш, че си голям, че се грижиш за своите клиенти като им доставяш качествено родно месо и в същото време подпомагаш малките български производители! Времената са трудни и непопулярни за всички! А непопулярните времена изискват непопулярни мерки!

Благодаря от името на Национална овцевъдна и козевъдна асоциация на Lidl Bulgaria, за изключително правилното, навременно и отговорно мениджърско решение. Благодаря им, че не се изкушиха от печалбата и не пренебрегнаха българските животновъди. Благодарение на това решение над 700 български фермера и техните семейства ще запазят искрица надежда за едно по-добро бъдеще! Светли Великденски празници!!"

Припомняме, че преди време Симеон Караколев изрази недоволството си относно това, че друг голям магазин - "Кауфланд“ пусна в навечерието на Великденската кампания евтино агнешко месо от Северна Македония.