Лидл спира хартиените брошури в девет населени места, включително и Пловдив. Инициативата е част от цялостната стратегия за устойчиво развитие, която веригата от години прилага за съхранение на ресурси, поясняват от там.

Пилотната кампания обхваща общо 51 магазина и ще важи за месеците юли и август. Голяма част от локациите, където няма да има рекламни брошури на хартия, са по морето – Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Созопол, Царево.

По сметки на компанията така ще спестят поне 80 тона хартия месечно. От Лидл призовават клиентите си да ползват онлайн-брошурата, в която съдържанието е много по-богато.

Хартиените брошури са от изцяло рециклиран материал, с намален формат и съкратени страници. Разпространението им в близост до магазините се ограничава на принципа “donut“ – в определен радиус около магазина не се разнасят хартиени копия, с което веригата спестява между 500 и 3000 бройки на магазин всяка седмица.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук