Изгодното пазаруване в Lidl вече има ново име – „Lidl цена“. Тя включва атрактивни предложения с намалени или силно конкурентни цени.

Под това наименование компанията ще обедини редица свои досегашни седмични активации, оферти и промоционални активности, като ще ги надгради и развие с още изгодни предложения през годината. По този начин „Lidl цена“ се превръща в синоним на висококачествените, но още по-изгодни продукти в Lidl.

„Нашата философия винаги е била, че качеството трябва да бъде масово достъпно. Това е още по-важно сега, когато потребителят става все по-бюджетно ориентиран и чувствителен към цената. Именно „Lidl цена“ е нашият отговор на тази негова потребност. Чрез нея ще предложим на нашите клиенти още по-голям избор от изгодни продукти, без да правим компромис с високото качество, характерно за Lidl.

Вярваме, че по този начин ще улесним нашите клиенти, но по-важното - ще им помогнем в оптимизирането на разходите и планирането на семейния бюджет. Така още веднъж им доказваме, че при нас не избират между качество и цена, а получават и двете“, заяви Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор на Лидл България.

„Lidl цена“ е естествено продължение на цялостната политика на компанията по отношение на ценовите промоции. Тя надгражда стъпките, предприети още в първите месеци на кризата през март миналата година – обогатяване на портфолиото с качествени и същевременно бюджетни продукти, все по-чести акции с повече продукти в изгодни XXL опаковки и разнообразие от нови български продукти.

През есента на 2020 г. компанията предложи и допълнителни възможности за отстъпки с мобилното приложение Lidl Plus.  

За улеснение на клиентите всички седмични предложения с „Lidl цена“ ще са отбелязани с отличителни цветове и маркировка на място в магазина или в седмичната брошура на веригата.