Новият председател на Комисия за защита на потребителите (КЗП) Мария Филипова, още с първите си дни на този пост, доказва, че работи за подобряване на диалога с хората и иска да направи институцията по-отворена за гражданите. Филипова е изключително активна в желанието си чрез комуникация да се решават и най-тежките проблеми.

Поредно доказателство за това е проведената среща на Председателя на КЗП и потребители, на която бяха обсъдени начините за подобряване на диалога и доверието между гражданите и търговците, как да се повиши удовлетвореността при потребяването на стоки и услуги. 

Това е само първата среща от поредица такива, в които КЗП съвместно с потребителите и икономическите субекти ще работят в посока повишаване осведомеността и удовлетвореността при предоставянето на по-качествени стоки и услуги.

Мария Филипова досега вече проведе важни срещи с хора от бранша, пред които също изтъкна като основна своя задача да продължи да работи в подобряването и превръщането на КЗП в модерна отворена институция.

 

 

 

Снимки: Георги КОЛЕВ, БЛИЦ