Майка от София изплака болката си в една от групите във Фейсбук. Тя разказа, че е почти невъзможно да се изпълнят желанията на децата, които увлечени от рекламите в телевизията измислят абсурдни подаръци. 

Постът й предизвика десетки коментари. 

Ето какво разказва измъчената жена: 

"Тази година децата имат необкновени желания към Дядо Коледа. Скъсиха ми живота да ги открия. За последна година оставям писмата за писане през декември! Първо, защото е необходимо технологично време да откриеш това, което търсиш и второ, защото желанията им са толкова специфични, че ги има на противоположната страна на планетата. Не стига това, ами и някакви тотални глупости са превзели пространството.

По същество:

Изтрепах се да търся нърф от една игра. Разнообразието е малко и се изчерпва с два нърфа над 100 кинта. Да уточня. това е една непотребна вещ, която през цялата година се чудиш къде да завреш, а патроните за него се завират къде ли не и непрестанно ги вадиш откъде ли не - с една дума: ТРЯБВАДАДАМ100КИНТАЗАПУШКАСРАЗМЕР1НА0.5МЕТРА,КОЯТОЩЕМРАЗЯЦЯЛАГОДИНА.

Успявам някак да немаря нещо с малко по-поносими размери и с малко по-поносима цена. Обаче. Изведнъж всички онлайн наличности изчезват! Буквално за часове! Това нещо не може да бъде поръчано от никъде. Така. Батълтанкове осигурих от амазон. И тази гняс ще се наложи да взема от там, но някак ми е ужасна странна цялата ситуация.

Вечерта отивам при децата и гледам някаква реклама по детски канал. Нърфове на Фортнайт. Не съм виждала такива. Поне повечето. Левият ми клепач започва да играе и аз разбирам какво се случва. И понеже не мога да вдигна скандал на детето, че се занася по играчки, които се рекламират по телевизията, вдигам скандал във фейса. Колко прозаично, нали. Но то просто напира и не мога да го удържа.

Ти, малко, дребено ощетено от боговете създание, решило да рекламира нещо, което не е налично в търговската мрежа точно преди Коледа. Ти, имало шанса да оперираш с някакъв маркетингов бюджет и пропиляло всяка една стотинка на вятъра.

Ти, нещастно, бедно създание, което кара родителите да полудеят в търсене на някакви грозни играчки, които дори не могат да купят. Ти, позволило децата да пожелаят да имат и да не получат това, което са пожелали. Ти, точно ти, какво ще получиш за Коледа? Знаеш ли, неразумно, подло изчадие?

Ще получиш ли детското разочарование? Ще ти засяда ли като буца всеки път, когато децата разочаровани отново помислят или кажат, че сигурно са били много лоши, щом Дядо Коледа не е изпълнил желанията им? Какво ще получиш за Коледа? Нова кола? Нова къща? Нова яхта? Нов гном, на когото да се кланяш, докато таргетираш деца?

Това не е нито първата безумна реклама, нито ще е последната. Явно не ти присяда, ама хайде вече да ти."