Мъките на пътниците нямат край: БДЖ да си оправят онлайн платформата!
Струпването на хора пред двете работещи каси, който издаваха билети за дългосрочните пътувания, беше голямо
Напрежение и продължително чакане съпътстваха пътниците дошли на Централната жп гара в София, да купят билети с резервация за спални места, за планираната от тях отпуска, която ще прекарат по Черноморието.
На 24 юни БДЖ обяви на сайта си, че вече е възможно да се закупят на билети и резервация за спални места за пътувания до 24 юли 2024 г.
Струпването на хора пред двете работещи каси, който издаваха билети за дългосрочните пътувания, беше голямо. А на опашката за билети коментираха, че обслужването става бавно. Някои от пътниците идваха по няколко пъти за 3 дни и чакаха.
Анкетираните казват, че са пробвали Online резервация и билетоиздаване, но не са успявали да си резервират билети.
"От 3 каси работят 2. Чакам от 15 – 20 минути те стоят там", казва пред БНР жена, която чака да си запази билет за спален вагон, защото не може онлайн да си купи двупосочен билет. Тя разказва, че е с малко дете и с багаж и не може да се мъкне по автобуси.
"Да си оправят системата онлайн и няма да има такава опашка", препоръчва друг почитател на жп-транспорта.
"По принцип всеки си купува предварително билет или идват на място, но резервация за 5 дни по-рано и да не го платиш не правим. Ако се откажеш? Превозвачите не са съгласни на такова условие. Купуват си двупосочни билети. Няма резервация – купуване на билети предварително."
За пътниците остават щетите и нервите.
Последвайте ни
0 Коментара: