Мухлясал кашкавал, закупен от веригата СБА, предизвика остра дискусия в социалните мрежи и дори разкри за взривяване на семейни отношения.

Както БЛИЦ писа, преди няколко дни жена публикува пост в групата "Дружба-София", в който разкрива, че майка й е платила за продукта от магазин срещу блок. 212 в квартала. Тя качи и снимки на кашкавала, а коментарите заваляха като дъжд. 

Една от дамите обаче, която хвърляше някои от най-острите обвинения към веригата, се оказа, че има лична причина, да хули веригата, и по-точно управителката на магазина, която почти веднага след поста се извини на клиентката и предложи да върне разваления продукт и да си вземе парите.

"А къде е управителя? Върнете го с касовата бележка в магазина. На Ваше място бих пуснала и официално оплакване до централата им. И като цяло в цялата им верига магазини стоките им са под всякаква критика, както и служителите им. Само проверки!", пише въпросната дама.

"Здравейте! Аз съм Управител на магазин СБА Обиколна. Кашкавалът е в срок, най -вероятно вакуума е некачествен и от там идва проблема.

Наша грешка е ,че е стигнал до крайният клиент. Моля госпожата да посети магазина за да и бъди възстановена сумата. Моля да приеме моето извинение.

А на г-жа **** искам да кажа ,че личното и отношение към мен да го изказва на друго място. Аз не съм виновна, че моят племенник се развежда с нейната дъщеря. Виждам ,че е пейстнала поста и в групата на града в който живеят майката и бащата на бившия й зет. Там, г-жо, никой не знае ,че този магазин съществува.

Съжалявам, уважаеми клиенти, за тези които са влизали в магазина, за неудобството които сме Ви създали. Винаги когато имате проблеми свързани с магазина ни моля, заповядайте ще го решим веднага", отговори управителката.

След отговора, част от потребителите поздравиха управителката за извинението, но други я осъдиха за това, че разкрива лични семейни работи.