Клиент в голяма търговска верига се оплака във Фейсбук. Той се натъкнал на разминаване в цената на доматите в Кауфланд в Казанлък на везната и обявената на етикета.

Оказа се, че не е единствен, доста коментиращи споделиха, че разминаването на обявена цена и действителната е често срещана.

Това, изобщо не е само Казанлък, а се случва и в други градове в магазините на веригата.

Прекрасно е новото лице на веригата бившата водеща на БТВ сутрешния блок Биляна Гавазова, но е е добре освен за свежестта на продуктите като рибата, да говори и за нередностите.

Ето какво пише г-н Радев във Фейсбук:

Кауфланд Казанлък!

Обявените на етикета цени не отговарят на цената на везната!

При реакцията ми, госпожата на информация ми каза, че това е само на везната, а на касата излиза вярната цена.

Това обаче също се оказа лъжа.


Чушки сиврия – 2.79, на везната и на касата 3.99лв.

Розови домати – нова цена 3.99, на везната и на касата 4.99лв

Както виждаме не става въпрос дори за някакви стотинки разлика.

Това е доста по-дълбоко бъркане в джоба на клиента.

И това са едва два артикула от хилядите предложения в магазина. С такъв „проблем“ се включиха и други потърпевши с коментари.

Ето част от коментарите:

Защо ли не се учудвам ..

Не е случайно и не е само в Казанлък!

Отдавна съм ги отписал големите вериги. Нищо абсолютно не купувам от мнооого години.

А когато отидеш на касата дали цената няма да е по ниската…и аз така миналата седмица с едни банани се чудих

И въпреки това целия град се изсипва да пазарува оттам…. 

В кварталният ни магазин положението е същото, половината им етикети не съответстват с това, което излиза на касовата бележка.

Обмислям да им изпратя една проверка.

И родният бизнес, вече лъже.

Този вид разминаване на обявена и продажна цена в повечето случаи минава без последствия за веригата.

Всъщност, почти сигурно е, че не става въпрос за нарочно прецакване на клиентите, а за проблем в системата.

Много от нас са доверчиви и дори не си мислят, че ще ги „цакат“ в такъв магазин.

Други не обръщат внимание предвид, че се пазари в по-големи количества.

На трети дори и да забележат нещо такова не им се занимава с разправии и предпочитам да преглътнат, което не значи, че забравят.

Всичко това се трупа на реномето на фирмата и би трябвало да взимат мерки за изчистване на така наречените „грешки“.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук