Когато хората се завърнат у дома след почивка, те селектират снимки и подреждат сувенири, за да запазят спомена за преживяното. Комуникационната агенция ItalyComunica предлага на туристите друг начин да отнесат частица от Италия.

Зашеметяващата дестинация в Италия става все по-популярна с всяка изминала година, затова започва да измисля нови начини да изкарва пари от туристите си. 

Вече има иновативен сувенир, който предлага директна връзка с красотата на езерото Комо, известно не само с живописните си гледки, но и с връзките си с холивудски звезди като Джордж и Амал Клуни, които притежават вила в близост. С над 5,6 милиона посетители през 2023 г. езерото продължава да привлича тълпи от хора.

Какъв е сувенирът и защо е толкова странен, разкриваме в pochivka.blitz.bg