Не на Содом и Гомор в училищата: Хиляди българи протестираха против джендърите и Истанбулската конвенция в редица градове
"Човек сам може да определя своя пол и да променя своя пол в противоречие с определения му при раждането му въз основа на неговите биологични характеристики. Тоест игнорират се тези характеристики и полът се определя според вътрешното усещане на човека, какъвто той се усеща, което мислим, че не почива, първо, на обективната наука, и второ - това е разрушително за идентичността на личността.", заявиха те пред БНР.
"Вярвам, че има само два пола - мъж и жена. Като бъдеща майка не искам децата ми да израстват в такова поколение. Като бъдеща учителка също не искам да преподавам това на децата и съм против налагането на третия пол".
"Аз съм против насилствения начин тази конвенция да налага определени идеи за брака, за семейството, за възпитанието на децата".
Протестиращите ще внесат в понеделник в Народното събрание и Министерския съвет декларация срещу повторното внасяне на Истанбулската конвенция за ратифициране в парламента и налагането на джендър-идеологията в българското общество.
Митинг срещу Джендър-идеологията и нейното разпространение в учебните процеси в България се проведе и пред Катедралата във Варна. Организатори на събитието са родители от Варна, които сформираха гражданска инициатива срещу Истанбулската Конвенция.
“Не сме хомофоби, но и не искаме да се размътват главите на децата с колебания и съмнения относно тяхната идентичност и да се разрушава тяхното чувство за сигурност и нормалност”, споделят организаторите, цитирани от "Нова Варна".
В последно време се наблюдава тенденция на постъпателно разпространение на джендър-идеологията у нас. Покрай обществените дискусии около ратификацията на Истанбулската Конвенция излязоха на яве редица факти. Оказва се, че у нас развиват дейност редица НПО-та, които са финансирани от външни фондове и които промотират идеята, че полът на човек е социална конструкция и е въпрос на свободна комбинация от различни фактори като полова идентичност и полово изразяване. Биологичния пол се приема за най-маловажен.
Според джендър-идеологията дори сексуалната ориентация не е основен определящ признак, а най-важното е едно мъгляво понятие: джендър-идентичността. Дори представителите на ЛГБТИ-общността не са защитени и се чувстват объркани. Наскоро се проведе конференция срещу джендър-доктрината в Мадрид. Там участваха 53 организации от 17 държави. На конференцията се изказаха против джендър-идеологията хора от хомосексуалната общност.
За да илюстрираме пълната каша в джендър идеологията прилагаме извадка от сайта на НПО, спечелило награда през 2017 година за обществена мисия, и чиято дейност е насочена към тийнейджърите и към тяхното вътрешно разкриване. „Нашата сексуалност и полова идентичност не са нещо окончателно. Всъщност, идентичностите на хората могат да бъдат флуидни.
СПЕКТЪРЪТ може да ви помогне да визуализирате как се чувствате във всеки един момент. Отбележете начина, по който се определяте днес по всяка линия, но не се чувствайте ограничени нормално е да отбележите нещо различно утре!” по-долу в сайта има спектър-табличка от фактори, които, детето щом отбележи ще разбере къде е позициониран неговия джендър.”
Тези НПО действат и за промяна на номенклатурата на болестите и за изключване на половите отклонения от редицата на психическите отклонения, както е по настоящем.
Дори в Уикипедия, в определението за “пол” се е настанила джендър-идеологията. Там се говори за социалния пол. А вторичните полови белези са зададени като “обичайно характерни” за жените или мъжете. Тоест- обичайно, но не напълно. Джендър-идеологията учи децата от 5 год.възраст, че полът на човек е функция на съзнанието, а не на биологични фактори, че е въпрос на виждане, самооценка и чувстване на човека. Тя се разпространява в страните, подписали Истанбулската конвенция, чрез задължителните часове по сексуално обучение, както и по време на обучение срещу домашното насилие още от детската градина.
В детските градини и училищата обясняват на децата, че могат да си променят пола, ако не се чувстват добре в тялото си. В часовете по сексуално обучение децата се учат, че между мъжът и жената има цял спектър от състояния, които могат да си изберат! А родителите дори не могат да се противопоставят, защото могат да бъдат арестувани за дискриминация и нарушаване на правата на детето или в по-често срещания случай- децата се отнемат и се предават на джендър-политкоректни приемни семейства. В редица държави индокринацията за смяна на пола се извършва не само въпреки желанието на родителите, но дори без тяхното знание.
През 2016 г. се стигна до масови протести на родители в Германия, където в някои области е прокарано сексуално обучение. Техните лозунги са: „Спрете джендър идеологията!”, „Училищата искат да заличат брака!”, „Притискат децата да стават гейове!” В резултат от часовете по „сексуално обучение” в Британска Колумбия, Канада, при нормално 1-2 % хора с полови отклонения процентът е нарастнал до 19 % сред учениците. Отворени са редица клиники за смяна на пола, които третират деца. На децата в детската градина и в училище им се обяснява, че ако не се чувстват „добре в тялото си, могат да променят това.
Мастити професори забогатяват от това да дават „свободен избор” на децата. От 11 годишна възраст на децата се инженктират „блокери на пубертета”, за да не се развият полово, а когато станат на 15 год. започват да им дават крос-хормони за смяна на пола. Това е насилие над децата. Процентът самоубийства сред транс-джендърите е огроменЗащото с хормони не може да се промени полът на човек. Той е закодиран в ДНК-то! Според mirror.co.uk петдесет деца на седмица се изпращат да се консултират със специалисти в клиники за промяна на пола, защото са “недоволни от тялото, в което са се родили”. Някои са едва на 4 години. Тези на възраст 11 или повече години могат да бъдат лекувани с мощни хормони, за да се предотврати преминаването през пубертета.
След като стигнат до по-зряла възраст, те могат да решат дали те все още искат да продължат с пренареждането на пола си. В статията пише, че според специалистите, това било напълно безвредно! С блокери на пубертета не се лекувало, а се давало време на детето докато реши от кой пол е. Джендър-идеологията се разпространява насилствено, защото е придружена със законодателство, което наказва несъгласните. Всеки, който изрази несъгласие е обявяван за извършващ дискриминация. В Ню Йорк са официално признати 31 пола. В листовка, разпространявана от Комисията по правата на човека са предвидени големи глоби за всеки, който волно или неволно не употреби правилното обръщение съобразно джендъра на човека, като това се смята за накърняващо неговото достойнство. Има и гореща телефонна линия за оплаквания. Полицията реагира незабавно в тези случаи.
В същата тази листовка се казва, че ползването на обществени бани, съблекални и толалетни се извършва според джендър-идентичността на човек, а не според неговия биологичен пол. Наскоро се появи новина, че в САЩ учител е уволнен, защото е нарекъл две момичета „момичета”, а те се били обявили за джендър-неутрални. С нас се свързаха българи, които живеят в чужбина и разказаха, че в часовете по сексуално обучение учат децата да си разменят ролите – момичета и момчета и че в Канада децата могат да преминат към процедури за промяна на пола без знанието на родителите.
Според тях, по време на обучението против домашното насилие, внушават на децата че родителите са насилници и настройват децата да гледат на родителите си като на врагове. Например, с нас се свърза варненка, живееща в Германия на която са отнели детето- 14 годишна дъщеря преди броени дни. Дошли са с полиция и са го взели без дори да разговарят с родителите. Без никакво разследване. Причината е, че майката е карала дъщеря си “насила” да си пише домашните и детето решило на инат да се оплаче на социалните служби, че се чувства зле да учи. Сега родителите не знаят нищо за дъщеря си, нито имат право да получат информация. Не знаят дали е добре, дали съжалява. Предстои им сериозна съдебна битка за да си я върнат. Джендър образование в България се разпространява от много години, посредством фондации, които обучават педагози и педагогически съветници, както и посредством книжки, комикси и нагледни уроци за деца. От 1999 г. работи Фондация “Джендър проект в България”.
Сред спонсорите са: Фондация “Отворено общество”, Съветът на Европа, базираният в САЩ Глобален фонд на жените, Националният демократичен институт и др. Фондация “Джендър образование, изследвания и технологии” организира през 2013-2017 год. конкурси “Училище без насилие и стереотипи, определени от пола”. През 2018 е предвидено провеждане на голям юбилеен конкурс, за който директорите на училищата са информирани с писмо от 10.01.2018 г. НПО-Фондация „Български фонд зажените”, финансирана от американски джендър-фонд организира конкурс за финансиране на проекти за инициативи в подкрепа на Истанбулската Конвенция със срок 31.05.2018 г. Ние съветваме родителите да си отварят очите и да внимават за евентуални пилотни проекти по джендър-обучение в училищата. При нас пристига много информация, както от българи в чужбина, така и от българи в България.
Странно е поведението на директорите на училища, които премат всякакви инициативи на НПО, които са финансирани по т.наречените „проекти” без да проверят за какво точно става въпрос. Например наскоро беше пусната скандална джендър-анкета в училищата, за която се разбра, че е изготвена от НПО и представена на МОН, МОН я разпраща до директори на училища, а те, без да я погледнат я предоставят на децата. Те се отнасят прекалено лежерно и безконтролно към всякакви форми на „сексуалното обучение”, което основно се използва за промотиране на джендър идеологията. Например, в двора на една известна гимназия във Варна, в която учат деца от пети клас, представители на НПО раздават презервативи на деца, включително на ученици между 11 и 13 годишна възраст. Директорът вероятно се е доверил на гръмкото име на промотиращото НПО, и изобщо не е проверил какво се извършва.
Друг родител разказа, че неговото дете, 11 год. се е оплакало, че в часове по сексуално обучение /провеждани по проект в друго варненско училище/ са ги принуждавали да поставят презервативи на макет и това дете, тъй като е отказало, е било изгонено от час. За радост, на този етап сексуалното обучение не е включено в задължителната програма и се разпространява на епизодично. Но ако се ратифицира Истанбулската Конвенция, то ще стане задължително, по чл.14 от ИК. “Нашият апел към директорите на училища е да си отварят повече очите за всичко, което произтича от грантово-ориентирани НПО-та.
Тяхната цел е да си изпълнят проектите и да си усвоят парите, а не да поемат отговорност за резултатите от действията си.” “Ние сме за нормално психическо и емоционално развитие на децата. Не желаем те да бъдат притискани да приемат психическите отклонения за норма. Желаем в България да се предприемат необходимите мерки за спазване на законодателствто срещу насилието и да не се налага да подписваме международни документи с неясни цели и терминология.”, казват организаторите. На същия ден в София също се провежда митинг-протест срещу джендър-идеологията и нейното разпространение сред деца. На двата протеста ще се изчете декларация и ще се съберат подписи. За повече информация : фейсбуук група „Варна срещу Истанбулската Конвенция”
Последвайте ни
0 Коментара: