NOVA демонстрира лидерска позиция през ноември
Медията е предпочитаният източник за развлечение и информация
Нова Броудкастинг Груп също е лидер спрямо прекия конкурент по отношение на групата телевизионни канали. През ноември компанията отбелязва 35.5% среднодневен и 37,8% праймтайм аудиторен дял, а преднината спрямо групата канали на bTV и в двата времеви интервала е 16%.
Премиерната криминална драма „Братя“ привлича най-много от аудиторията в активна възраст пред екраните сред сериалите тази есен, а „Откраднат живот: Антитела“ и „All Inclusive” също имат запазено място в предпочитанията на зрителите.
Екстремното риалити „Игри на волята: България“ и мистериозното шоу „Маскираният певец“ демонстрират убедителна преднина сред 18-49 годишните. Най-рейтинговото предаване в България сред зрителите в активна възраст този месец е „Кошмари в кухнята“ – над една трета от тях избират кулинарното риалити в понеделник, а седем от най-гледаните предавания през ноември принадлежат на NOVA.
Резултатите на ГАРБ Аудиенс Межърмент България показват, че аудиторията в активна възраст се доверява на NOVA и като достоверен източник на най-актуалната информация от България и света.
С аудиторен дял от 31,3% новинарските емисии на NOVA са с 19% по-предпочетени от съответните емисии на bTV. Значително предпочитание се наблюдава и при всички публицистични предавания на телевизията. Близо една трета от аудиторията в активна възраст избира „Здравей, България!“ – с 34% повече от сходната по жанр продукция на бТВ, а около една четвърт от тях следят с внимание и останалите публицистични предавания.
Аудиторният дял на най-новото публицистично попълнение в ефира на NOVA „Пресечна точка“ е над два пъти по-голям от дела на bTV по същото време.
Продукциите на NOVA отбелязват и сериозен интерес в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп. През ноември мащабното риалити „Игри на волята: България“ регистрира впечатляващите 8 милиона видеогледания, а криминалната драма „Братя“ 4,6 милиона според данните на Google Analytics.
Последвайте ни