NOVA продължава да бъде най-гледаната българска телевизия
Медията е основен източник на информация и развлечение за зрителите в активна възраст
Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат значително по-голям аудиторен дял от втората по гледаемост телевизия, както среднодневно, така и в праймтайм слота. NOVA е предпочетена от около една четвърт от 18-49 годишните, избрали да са пред екраните, което е над 20% предимство в сравнение с бТВ.
В месеца на ежедневни протести и важни политически събития в страната данните сочат категорично предпочитание на зрителите в активна възраст към новините и актуалните предавания на NOVA.
Средният аудиторен дял на новинарските емисии през юли е над 30%, докато втората по гледаемост телевизия привлича със 17% по-малко зрители от същата целева група. Всяка от четирите новинарски емисии на NOVA е с по-висок аудиторен дял спрямо съответните по времеви диапазон конкурентни емисии на бТВ.
Сутрешните информационни блокове „Здравей, България“ и Събуди се“, както и публицистичното предаване „Неделята на NOVA“, отбелязват предимство от около 10% в аудиторния дял спрямо сходните по жанр предавания на бТВ.
През месец юли категорично се отличават и спортните канали на Нова Броудкастинг Груп. Срещата за Купата на България между ЦСКА София и Локомотив Пловдив, излъчена по DIEMA SPORT, е най-гледаното спортно събитие от зрителите (Всички 4+) в България през юли.
Сред най-гледаните спортни предавания са и футболните срещи: ЦСКА София - Лудогорец Разград, Левски София - Славия (София), Локомотив Пловдив - ЦСКА София, Лудогорец Разград - Левски София.
В класацията на най-гледаните спортни канали предаванията на DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2 и NOVA SPORT заемат първите 47 позиции. С рестарта на спортните събития след пандемията, чрез телевизионния ефир и онлайн платформата PLAY DIEMA EXTRA, Нова Броудкастинг Груп продължава да предлага на феновете най-актуалното и разнообразно спортно съдържание от България и света.
Тематичните канали на Нова Броудкастинг Груп имат убедително представяне спрямо каналите на конкурентната група. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България показват предимство от 32% среднодневно и 46% в праймтайм сред зрителите (Всички 4+) в България.
За осма поредна година кампанията „Великият понеделник“ предоставя възможност на зрителите сами да изберат кой филм да гледат в понеделник вечер, а аудиторният дял на KINO NOVA спрямо bTV cinema по същото време е със 73% по-голям от началото на кампанията, както сред 18-49 годишните, така и сред всички зрители (Всички 4+) в България.
През изминалия месец NOVA получи поредица отличия. Нова Броудкастинг Груп бе отличена за подкрепата и стартирането на редица кампании в помощ на борбата с пандемията COVID-19 на наградите „Компания на годината“ в категорията „Медиите и социалните каузи“.
NOVA е любима марка и предпочитана телевизия за четвърта поредна година в класацията „My Love Marks“ и печели доверието и високата оценка на зрителите, а категоричният избор на потребителите сред уеб медиите е nova.bg.
Последвайте ни