Огласиха кой е хотелът с изританите израелци и резултатите от проверката
Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България, коментира министър Ангелкова
Заедно с експертите на Министерството на туризма в хотел „Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“ са и представители на Комисията за защита на потребителите.
На място експертите са установили, че конфликтът и разговорът на висок тон е започнал заради желание на четирима туристи-две жени и две деца да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 ч. и отказ на хотела да го стори преди 14 ч. На място е бил и представител на туроператора и гостите вече са настанени в друг хотел.
Представителите на държавата са проверили детайлно документите по резервацията на туристите и твърдо са настояли, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите – български или чуждестранни, независимо от ситуацията. Що се отнася до документите за категоризация на хотела – при проверката не са установени нарушения.
„Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това“, коментира министър Ангелкова.
От министерството отбелязват, че интересът за туризъм у нас от Държавата Израел е стабилен и в последните години отбелязва устойчив ръст в годините. Данните показват, че в периода януари-май 2019 г. чуждестранните туристически посещения от Израел са 71 764.
За миналата година броят им се увеличава със 17,3% спрямо 2017 г. до 244 146. През 2017 г. гражданите на Израел посетили България са били 208 594, което представлява увеличение от 13,7%.
Последвайте ни
82 Коментара: