С тържествено поставяне на последния електронен етикет в свой магазин, Billa отбеляза замяната на хартиени етикети в цялата си търговска мрежа в страната. Това съобщават от компанията.

Всички 151 обекта на веригата са оборудвани с цифрови дисплеи, които заменят традиционните хартиени етикети на регала, като показват подробна информация за произхода, теглото и цената на всеки артикул.

Общата инвестиция за въвеждането на електронни етикети във всички магазини Billa надвишава 15 млн. лева.

"Последният електронен етикет, който поставихме днес, тежи едва няколко грама, но носи огромно символно значение за нас. С него, нашата компания оставя в историята тоновете хартия, които се използват за етикетиране на годишна база.

Този проект е част от нашата програма за дигитализация на услугите ни и е израз на постоянния ни стремеж за подобряване на клиентското преживяване и провеждане на по-устойчив бизнес.

Стартирахме активно подмяната на хартиените етикети с електронни преди по-малко от две години и съм изключително щастлив, че те вече са факт във всички 151 наши обекти в страната.“ - сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на Billa България.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук