Тенденцията, наречена фалшиви новини (fake news), е пропагандното оръжие за манипулиране на обществото, изобретено от медийните пипала на магната Джордж Сорос и употребявано в угода на интересите му по цял свят. Стартираме кампания, в която изобличаваме фалшивите новини, които слугите на Сорос у нас и по света публикуват с цел обслужване на конкретни олигархични интереси, пише "Монитор".
Ако имаше „златни малинки“ за лакоми карикатуристи, то господата от „Прас прес“ със сигурност щяха да са техни носители. Вече няколко дни, в това число и днес - на пресконференция, отразена мощно от присъдружните на кръга "Капитал" медии, Фабриката за фалшиви новини използва най-новия си орган, за да сипе лъжи, че „Прас прес“ не се разпространявало по нареждане на Делян Пеевски. Заблуда, която лесно лъсва при елементарна проверка в Търговския регистър.

Лесно и публично проверим факт е, че той няма нищо общо с фирмата „Национална дистрибуция“, с която има договор въпросното издание. При елементарна проверка би лъснало и друго - тиражът на въпросното издание е по-малък от числеността на вестникарските будки в страната – т.е. не може да ги покрие дори с по една бройка на будка, камо ли с количествата, за които говорят от „Прас прес“. Както те, така и останалите присъдружни медии на Фабриката за фалшиви новини на олигарха Иво Прокопиев, разбира се, премълчават тези факти в опит да проведат поредната си омаскаряваща кампания. Тя е с изцяло политическа цел, като нейни инспиратори са драгалевския лаборант Иван Костов и „синовете“ му Иво Прокопиев и Цветан Василев, а изпълнители – всички техни храненици. Конкретно в случая - „Прас прес“ и „Бивол“.

Но докато компанията е свикнала да крие истината, за да манипулира обществото, то лакомията трудно се прикрива. А какво друго освен лакомия и наглост е да сипеш лъжи, след което да се пробваш бързо да ги осребриш, дерейки читателите си в задруга с друго от изданията на фабриката за информации менте – „Биволъ“? От петък „Прас прес“ и „Биволъ“, които задкулисно винаги са били свързани, официално са в брак, като вторите направиха онлайн платформа за продажба на първите. На нея обаче първият брой на „Прас прес“ се търгува не на цена 99 стотинки, каквато пише на него, а за 2 евро. След гневните коментари на читатели, питащи какво налага четворно по-високата цена, и жалките опити на авторите на платформата да обяснят дрането уж с такси за електронно разплащане (бел.р. - те обичайно са в размер на не повече от 30 цента), от задругата на „Прас прес“ и „Биволъ“ се пробваха да замажат лакомията си, като позанижиха „офертите“, но пак с по-висока цена.

Дори да я бяха изравнили обаче, фактът си е факт и „Прас прес“ и „Биволъ“ го доказаха за пореден път – единствената цел на Фабриката за фалшиви новини е да носи келепир за създателите си. На гърба и на читателите, и на цялото общество.