„Пещерска“ е „Любимата марка ракия на българите“ според онлайн гласуването в конкурса „Златната изба“. Наградите за най-добрите производители бяха раздадени в сряда вечерта. Конкурсът се провежда за шести път като категорията „ракия“ присъства за трета година – „Пещерска“ печели за втори път след 2019.

Зад успеха на марката стоят постоянни инвестиции в собствени лозя, модерни технологии и професионален екип, споделят от компанията-производител VP Brands International. Рецептата за „любимата ракия на българина“ остава непроменена през годините.

Всичко се случва при затворен цикъл на производство – т.е. прилага се стриктен контрол на всеки етап още на лозето при подбора на най-качественото грозде, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа.

„Горди сме с това, което постигаме. Инвестирахме и ще продължаваме да влагаме средства в развитието на лозята ни, в техниката, в хората, които правят нашите прекрасни продукти, защото това е печелившата формула, превърнала марката „Пещерска“ в еталон за истинска българска ракия.

Благодарим и на организаторите на конкурса, че дават възможност българските производители да получат своята заслужена оценка“, допълниха от компанията. В категорията ракии тази година бяха номинирани 48 различни марки на родни производители.