Пилоти: Авиационната мощ на страната е на критично ниско ниво
Те категорично се противопоставиха позицията на летците в авиобаза "Граф Игнатиево" да бъде представяна като като „бунт”, „протест” или „стачка“.
"Самолетите „Спартан“ и вертолетите „Кугар“ и „Пантер“ не са изтребителни летателни средства. Те имат друго предназначение и са базирани на други летища, но и те, без подготвен за тях летателен и технически състав, са само купчина скъпа метална сплав", подчертават от асоциацията. Те напомнят, че за да работи нормално един летателен апарат, разходите за него са неколкократно по-високи от цената при закупуването му.
"Натовските изисквания за нормално инвестирани средства са 180 летателни часа на един пилот-изтребител за една година. Препоръчваме на тези държавни лица, които не са запознати с годишния нальот на един български пилот-изтребител, да изискат тази информация по съответния ред и да се извинят на сега действащите български военни пилоти", подчертават от авиационната общност.
Изкуственото противопоставяне на видовете въоръжени сили от висши държавни лица е в тежък ущърб на националната ни сигурност и отбрана, заявяват те и изразяват увереност, че министърът на отбраната и командването на българските ВВС ще направят всичко необходимо проблемите по осигуряването на редовни безаварийни полети да бъдат разрешени в максимално кратки срокове.
Преди дни се появи информация за възникнало напрежение сред летците в авиобазата "Граф Игнатиево". Впоследствие прокуратурата провери сигнала и обяви, че "бунт" сред пилотите няма.
Последвайте ни
0 Коментара: