Политологът Любомир Стефанов и комуникационният експерт Любомир Аламанов коментираха по NOVA NEWS въздействието на предизборната кампания върху мнението на избирателите и посланията на политиците по време на икономически кризи и международни конфликти.

„Относно настоящата кампания, ще получаваме когнитивен дисонанс. Политиците ни ще се опитат да ни създадат представа за една реалност, която всички ние не усещаме да се случва. Катастрофичното преобладава и вървим към Армагедон, който ще бъде между Коледа и Ивановден”, каза Любомир Стефанов.

„Имам чувството, че живеем в съдебната реформа. През 2-3 години някои казва, че съдебната реформа е приключила и месец след това казва: „Имаме страхотен план за съдебна реформа”. И изобщо не става ясно приключила ли е, не е ли приключила, ще я правим ли, страхотен план ли имаме за тази съдебна реформа. Така е и с нашия живот. Посланията като послания нищо не означават. Въпросът е в съдържанието”, коментира Любомир Аламанов.
Стефанов допълни, че политиците не са се научили да обясняват с посланията си.

„Говори ни се за битка, за време разделно, за добри и лоши, за правилна страна, за погрешна страна на историята. Надявам се българската политическа класа да успее да се самоизвади от ступора, в който е изпаднала. Няма да станем свидетели на „Епопея на самозабравилите се”, а на някакъв апокалипсис”, каза политологът.

Според Аламанов, празните обещания звънтят на кухо.

„За един месец е много трудно да се разкаже цялата икономика, цялата социална дейност, реформата в здравеопазването, която не се прави вече много години. Масовата публика трябва да се научи да отсява измамниците от хората, които говорят истината”, допълни комуникационният експерт.а

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук