Прокопиевци започнаха с розовите сънища след фамозната победа на Тръмп
В очакване на пачки с долари - дневничето на Прокопиев си е измислило нова класация на "Гемиус" и само си е направило графика, която не съвпада с тази на метричната агенция.
Читателите, избрали да се информират през сайта, са 221 610. Това е рекорд за годината в уникални потребители. Тези читатели са направили 929 600 имресии, пъчи се апокрифната медия на собствената си страница.
Прокопиевци са подредили след медийките си и още няколко сайтчета споделящи соросоидните им възгледи в търсене на повече "зелени гущери".
Ако в изборната нощ на президентските избори в САЩ читателите имаха неблагоразумието да кликнат в дневничето на Прокопиев, то сигурно щяха да разберат, че не Тръмп, а Хилъри Клинтън е новият президент на САЩ.
Гемиус обаче отчете часове след приключването на изборите следното. Виж лаконичната, делова и черно на бяло таблица. Данните в нея и следващите таблици са от 5 часа сутринта на 11.11.2016 г. В лявата колонка са отворените страници/импресии в дясната уникалните посетители, в средната - колко посещения са направили те общо в БЛИЦ.
Какво сочи тя. В изборния 6 ноември от БЛИЦ са се информирали 255 014 уникални потребители. С над 33 000 повече от „Дневник”, който си приписва първенството в неговата си съчинена табличка.
А читателите на БЛИЦ са влезли 553 350 пъти в сайта и са направили общо 3 019 657 импресии. Те са повече от 3 пъти от тези в „Дневник”, или колкото в първите 4 сайта взети заедно в съчинената от него табличка или повече от останалите 8 сайта накуп в претенциозната схема.
На 7 и 8 ноември, когато са се коментирали и анализирали резултатите от първия тур на президентски избори у нас данните на Гемиус за БЛИЦ са още по-впечатляващи. А при отразяването на историческите избори за президент на САЩ са буквално изумителни – близо 5 милиона импресии във вторник, 9 ноември.
И още. Тези данни от 6 ноември, с които се фука "Дневник", го спохождат от избори на избори, когато някои от т.нар. десни избиратели го припознават инцидентно. Делничната картинка е далеч по-различна за грантовите медии. Затова те не я вадят на бял свят и я пазят далеч от очите на спонсорите им.
А за БЛИЦ резултати, подобни на тези от изборната седмица, са всекидневие. Ето един простичък пример в двете следващи таблици с произволни 10 дни преди изборите.
И други 10 съвсем обикновени дни от октомври:
Коментарите са излишни. Читателите казват кой е №1. И то не само на по време на избори, а месеци и години наред. Ето данните на Гемиус за БЛИЦ през последните 6 месеца.
Последвайте ни