За жестока гавра алармират клиенти на "Булсатком". Компанията няма декодери и няма с какво да подмени устройствата на клиенти, на които са им развалени.
&quot;Декодерът ни, който е цифров, просто &quot;умря&quot;. Обадихме се във фирмата и оттам ни записаха, като ни казаха, че трябва да чакаме 72 часа за реакция. Часовете изтехока, но никой отникъде не ни потърси. Обадихме се отново и ни отговориха, че декодери няма. Попитахме: А кога ще има, тъй като тотално оставаме без телевизия. От кол центъра ни казаха, че нищо не се знае. Помолихме да ни дадат приблизителна дата, на която ще ни подменят устройството, но, уви, не ни дадоха такава. Т.е. не се знае дали след седмица, дали след месец или изобщо до Нова година, а и след това ще има устройства&quot;, разказаха пред БЛИЦ клиенти, останали на сухо.&nbsp;<br /> <br /> Читателите ни съобщават още, че са помолили компанията да им предостави поне стандартен декодер, но отговорът е бил, че никакви декодери няма.&nbsp;<br /> <br /> Плащаме си редовно, абонати сме отдавна, това е пълно безобразие, беснеят потърпевшите. На сайта на &quot;Булсатком&quot; няма нито дума за проблема. И никой не знае реално кога хората, останали без декодери, ще могат да гледат услугата, за която си плащат. Би било нормално да има отговор и реакция, както и обезщетение за времето, в което фирмата е била некоректна спрямо абонатите си.&nbsp;<br /> <br /> БЛИЦ призовава компанията да даде сведение на абонатите си и да оповести на сайта си кога ще бъдат подменени устройствата и как ще овъзмездят клиентите си./БЛИЦ