Скандал с израелски туристи в курорта „Слънчев бряг” направи страната ни водеща новина по телевизиите в Близкоизточната държава и се превърна в една от най-коментираните теми. Инцидентът стана публично известен след заснето видео, което бързо обиколи социалните мрежи.

Причина за скандала е това, че те запазили и платили стая с две легла за възрастни и за две деца, но след като пристигат в хотела им е била предложена стая само с три легла, сочи версията на туристите. 

От хотела казват, че гостите са пристигнали около 11 часа и са поискали да бъдат настанени тогава, без да изчакат определения за настаняване час – 14. Стигнало се е до словесни пререкания и е имало агресия от страна на туристите. Те освен вербално са атакували екипа на рецепцията и физически.

„Гостите пристигат в 11 ч., искат да се настанят. Политиката на този хотел е настаняването да е в 14 ч. Те са били многократно и учтиво помолени да изчакат, за да може стаята да бъде почистена и подготвена. След това те започват вербална и невербална агресия спрямо рецепционистите . Правят жесток скандал във фоайето.



Представете си, че сте много ядосани заради тази ситуация. Ако искате да ритнете някого, няма да го направите от три метра. Това е интерпретация, която създава напрежение. Погледнете от другата страна и вижте нещата такива, каквито са, защото българският туризъм страда имено от това. Интерпретации на дребни проблеми, които се превръщат в скандали”, обясни адвокатът на хотела Димитър Москоянев.

„Обяснихме, че това е частен въпрос, в който са замесени три страни – туристите, хотелът и туроператорът. Нашият съвет е да се обърнат за помощ към адвокат и да говорят за възможностите за тяхната компенсация. Информацията, с която аз разполагам е, че са им дадени компенсации под формата на безплатни екскурзии”, каза почетният консул на Израел Орлин Мандов. 

Видеото набра широка популярност, оказва се обаче, че агресивните туристи не са рядкост по българското Черноморие. Това коментира председателят на Клуба на хотелиера в „Слънчев бряг” Диана Колчева.

„Не оправдавам реакцията на колегата хотелиер, но много често ни се налага да имаме контакт с агресивни туристи.  Опитваме се да потушим всички такива негативни техни реакции, но от друга страна сме длъжни да защитим и хората, които работят за нас”, посочи тя.

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!