Водещият на Нова телевизия Виктор Николаев реагира много остро на думите на управителя на лъскавото заведение в курорта Созопол, което се прочу с 20 лева такса „празен стол”, която начислила на един от клиентите си.
Тони Матеев бе включен пряко в ефира на медията, за да обясни какво точно се е случило във въпросната вечер. Той много обстойно разказа как жената направила предварителна резервация за 10 души, но в заведението пристигнали много по-малко. И противно на твърденията на Василена Влахова, която даде гласност на случая, не били уведомили никого за това обстоятелство.
 
Тони Матеев се възползва много удобно от появата си в национален ефир, за да направи реклама на заведението си. Той не спря да се хвали колко оборотен бил ресторантът и как предлагали на клиентите си цялостно изживяване, а не само храни и напитки. Случаят с начислената такса „стол” обаче се наложил, защото дамата, която направила резервацията, не казала на никой, че компанията ще е в по-малък състав. Освен това се държали арогантно.


Това е масата, за която цяла България говори
 

Матеев бе категоричен, че трябва да има коректност от двете страни и човекът, който се обажда, за да запази места, трябва да уведоми заведението, ако нещо по резервацията му се промени.  
 
Това много ядоса водещия Виктор Николаев. „Как е възможно да решите, че ще дойдат този брой хора и да си наумите, че животът не предлага изненади? Живи хора сме, всичко се случва!”, изригна журналистът по адрес на управителя.

"Всичко може да стане! Може някой да катастрофира и да се убие, докато отива към ресторанта! Това означава ли, че ще си държите на минимум 10 посетители? Всичко се случва, живи хора сме. Можеше и вие да не можете да дойдете на това живо включване", добави разгневен той.
 
„Това е лоша ресторантьорска практика, която някои колеги използват. Аз я използвам за първи път и много съжалявам”, оправда се той от своя страна.
 
По случая за мнение бе потърсена и ресорната министърка Николина Ангелкова. Тя заяви, че подобна такса е недопустима.

„Няма как да се предвидят всички рискове. Ресторантьорът трябва да предвиди, че може да възникнат непредвидени обстоятелства. Още снощи направихме пълна проверка на заведението. За мен е учудващо как може да се начислява подобна такса. Това е една изключително неприятна и лоша практика за българския туризъм и ние ще бъдем безкомпромисни. Ако подобно нещо се случва повече от един път, ще бъдем безкомпромисни”, заяви тя.