Семейство от дупница са новите посланици на LIDL
И защо Пламен, Вася и Антония се доверяват на прясното месо от веригата?
Семейство Каимски са Пламен, Вася и 5-годишната Антония. Пламен е пожарникар, страстен фен на моторите, а Вася поддържа авторска кулинарна рубрика. Именно нейното хоби предпочита да споделя и малката Нийка, както вкъщи наричат най-малкия член на семейството. Думата, с която семейство Каимски единодушно се описва, е „задружно“. Според мама Вася за това допринася и вкусната храна, която помага да се изглаждат дребните недоразумения и има силата да сплотява.
И тримата много обичат да пазаруват в Lidl и споделят, че нямат един любим, а много любими продукти. Харесват всички продукти от пилешко месо, телешки стек и бургери от младо телешко, цариградски кюфтенца, сьомгова пъстърва и филе от аржентински хек. Пресните плодове и зеленчуци и зеленчуковият хляб също са задължителни, както и детските плодови закуски на Нийка.
Имат доверие на месните продукти, защото са пресни, с доказано качество и разбира се, вкусни.
„Не мога да си представя да купя месо, което не е опаковано в защитна атмосфера, най-вече от хигиенна гледна точка“, признава Вася. Затова, когато трябва да избира месни продукти, се доверява именно на Lidl.
Това е единствената верига в България, в която се предлага прясно месо, сертифицирано за свежест, качество и чистота от международния институт SGS. А едно от многото предимства на сертифицираното от SGS месо е именно начинът на опаковане – то се случва в защитна атмосфера, благодарение на което свежестта и вкусовите му качества се запазват по-дълго.
Разбира се, любимите продукти на семейство Каимски задължително присъстват и сред любимите рецепти на фамилията – „Пилешки филенца с киноа“ и „Телешки стек с моцарела и боровинки в точени кори“. А как да ги приготвим всеки може да научи от кулинарната страница на Вася, както и на gotvi.lidl.bg.
Междувременно от Lidl напомнят, че крехките месца са най-вкусни, когато са приготвени с щипка любов и споделени със семейството вкъщи. Повече информация за кампанията „Верига от любими продукти на нашето семейство", може да следите тук: https://www.lidl.bg/veriga-ot-lyubimi-produkti-na-nasheto-semejstvo
Oще много идеи за добро #Вкъществуване вижте тук: https://www.lidl.bg/polezno-info/vkashtestvuvane
За Лидл България:
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.
Последвайте ни