Семейство решава да отиде на почивка за 1 седмица на нашето Черноморие, резервирана през онлайн платформа за намиране на хотели. Гостите остават изключително недоволни и оставят негативен отзив в сайта, след което биват намерени и заплашвани по телефона, съобщава Нова тв.

Заради пандемията тази година Ирена и съпругът й решават да прекарат отпуската си на Българското Черноморие. По думите им, почивката им се превръща в разочарование заради лошите условия и обслужването в хотела.

Когато Ирена написала в платформата за резервации негативен отзив за престоя си в хотела, тя едва ли е предполагала, че ще стане жертва на обиди и заплахи.

„Ситуацията е такава - в хотела още с влизането няма кой да те посрещне, температура не се мери, всичките предписания тотално не се спазват. Оттам насетне беше пълна ескалация на подобни неща”, разказва Ирена.

„Ако нещо се е случило неприятно към тази жена, аз поднасям своите извинения, но мисля, че в случая вината също е немаловажна от нейна страна. Това, което разбрах от персонала, е, че тя е била неадекватна и хората по всяка вероятност са реагирали в някой момент”, каза Кирил Анзов - собственик на веригата хотели.

Ирена твърди, че при една от неприятните ситуации, камериерките са нахлули в стаята й без предупреждение. Версията на управата на хотела, се оказва различна, дори напълно противоположна. Според недоволната клиентка на хотела, мястото в момента е рисково, тя твърди, че веднага е подала сигнал към РЗИ, за да бъде направена проверка.