Скръбна вест: Отиде си българинът, измислил късметчетата за кафе
В началото създава „късметчетата“ на ръка и в малки количества, но положителният му опит с някои хотели и кафе-сладкарници в София води до разрастване на бизнеса
Кирил Керин завършва автоматизация на производството и електротехника. През 1992 г. по време на отпуск в казармата си изкарва курсове по реклама. Отдава се професионално на това поприще, когато през 2000 година измисля идеята заедно с кафето да се поднасят „късметчета“ - кратки пожелания, цитати на известни личности, афоризми, отпечатани на хартия и свити на руло.
В началото създава „късметчетата“ на ръка и в малки количества, но положителният му опит с някои хотели и кафе-сладкарници в София води до разрастване на бизнеса.
Оригиналната му бизнес концепция е копирана в Словакия и Полша. В руското издание на списание „Forbes“ е цитирана като успешен пример за „маркетинг за стотинки".
Последвайте ни