Фирма скъса кабел 10 киловолта, собственост на "ЧЕЗ Разпределение България", при извършване на несъобразени изкопни работи. В резултат на това близо 4200 клиенти от кв. „Дружба 1“ останаха без електрозахранване на 25 юни сутринта. Това съобщиха на сайта на ЧЕЗ.

Екипите на "ЧЕЗ Разпределение" реагираха незабавно и в рамките един час възстановиха електрозахранването. Ще бъде изготвен и констативен протокол за причинената авария и ще бъдат предявени претенции за нанасяне на имуществени вреди.

„Лятото е активен сезон за строително-ремонтни дейности и фирми трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще“, призова Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“, в "ЧЕЗ Разпределение България" АД.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл [email protected].