Световни хотелски вериги навлизат у нас
Експерти обсъждат бъдещето на туризма
На събитието стана ясно, че световноизвестни хотелски вериги проучват възможностите за навлизане на българския пазар и изграждане на луксозни хотели, които да оперират под техните марки. Участниците във форума се обединиха около мнението, че качеството на туристическата услуга постоянно се подобрява, повишава се добавената стойност към клиентите, а от там се наблюдава ръст на нощувките и приходите. Всичко това се отразява благоприятно върху дългосрочната рентабилност на сектора и спомага за увеличаването на притока от чужди капитали, тъй като все повече инвеститори се стремят да се възползват от подобряващото се представяне на хотелския пазар у нас.
Според Константин Бояджиев, управител на водещата инвестиционна компания Галакси Инвестмънт Груп и член на Управителния съвет на борда, присъствието на международни хотелски вериги от такъв ранг вдига качеството на обслужване в сектора, привлича платежоспособни клиенти и влияе положително на имиджа на България. „Нашата компания има дългогодишен опит в сътрудничеството със световни гиганти, сред които са новооткрития InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Radisson Blu, както и ваканционният хотел Barceló Royal Beach в курортен комплекс Слънчев бряг. По думите му в последните няколко години голяма част от предприемачите се насочват към хотелиерския сегмент, като един от най-активните на пазара на недвижими имоти.
Събитието беше открито от министъра на туризма Николина Ангелкова, която представи плановете на предстоящите промени в наредбата за категоризация на местата за настаняване. В рамките на дискусията се разгледаха възможностите за насърчаване на инвестициите в сектора, развитието на културния туризъм в градска среда и други актуални теми. Бяха обсъдени въпроси, свързани с развитието на туристическата индустрия и съвременните тенденции в туризма на прага на новия летен туристически сезон.
Последвайте ни