Пловдивчанка, вероятно рядко ползваща услугите на градския транспорт, се възмути, че шофьорът на рейса продава билети. Жената пътувала два дни поред по една и съща линия и останала неприятно изненадана, че заради функциите 2 в 1 на водача той отваря само предната врата, за да не пропусне някой гратисчия, пише "Марица".

Ето как пловдивчанката описва патилата си.  

Втори ден ми се налага да използвам автобус по линия 113. И двата дни попадам на една и съща кола, която е прекалено малка и непрактична за нуждите на градски транспорт, какво било за град като Пловдив. Още вчера ми направи впечатление, че шофьорът отваря само предна врата и сам таксува пътниците. Реших, че контрольорът се е отбил някъде "за малко".

Днес обаче, вече не бях впечатлена, а изнервена, когато отново същият автобус повтори вчерашната случка. Този път пред вратата стана истинско стълпотворение от възрастни жени, които се блъскаха една в друга, в стремежа си да не останат извън превозното средство. Отиграното таксуване от страна на шофьора ме накара да мисля, че вчерашната случка не е била инцидент, а практика.

Е, питам аз, редно ли е да се тъпчем като животни в непригодни коли, а вниманието на водача, в чиито ръце сме поверили животите си, да се раздвоява между задръстванията в пътния трафик и кондукторската функция с продажба на билети?! Кога ще престанем да харчим на дребно човешки животи, спестявайки поредния някой лев, ала "ако мине номера?”