Комисията за защита на потребителите, както и местните здравни служби в Бургас и Варна са заринати от сигнали на недоволни летовници за занемарени хотели, мръсни стаи и неотговаряща категоризация или набор от услуги, влизащи в предварително обявената цена за нощувка.

В разгара на сезона, месеца с най-много посещения и брой туристи на родното Черноморие - август, оплакванията достигнаха 100% от всички за юли, при това само за първата седмица.

Мизерия, мръсотия, излъгани клиенти с различни по вид обещания за забавления и хранене са в огромната част в основната на сигналите към компетентните институции, пише Lupa.bg. 

Някогашни перли - бази на брега на морето, днес са занемарени, но цените на нощувките са актуализирнаи на база инфлационните процеси, въпреки липсата на елементарни хигиенни условия, недоволстват и нашенци, и чужденци. 

Най-много минуси отбелязват в хотели в курорта "Св. Св. Константин и Елена", край Варна и на юг - Китен и Приморско.

Не липсват обаче оплаквания дори от 4- и 5-звездни станции за развалени продукти от олинклузив или халф-борд менютатата, опасни съоръжения по аквапарковете, счупени чадъри и шезлонги, включени в цените на нощувките, както и за провиснали матраци. 

По непотвърдена информация, веднага след приключването на активния сезон в МТ на Зарица Динкова започва преглед на наредбата за категоризация и масово отнемане на "звезди" там, където са констатирани нарушения. 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук