VP Brands International, лидер в производството на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година, обявявайки значителна инвестиция в нови 1000 декара лозови масиви край Хисаря. Лозята включват и бели, и червени сортове и ще се включат още в тазгодишната кампания.

Иван Папазов, главен изпълнителен директор на компанията, подчерта стратегическото значение на тази инвестиция: "Това е поредната стъпка в дългосрочната ни стратегия за устойчиво развитие и гарантиране на най-високо качество на нашите продукти. Инвестициите в лозя, модерна техника и най-вече в служителите ще продължат да бъдат ключова част от стратегическото развитие на компанията."

Въпреки предизвикателните климатични условия тази година, VP Brands International очаква да произведе качествена продукция. Папазов отбеляза, че добивите са по-ниски, а гроздето е по-дребно, но с добро качество. Компанията разчита на опита на своите агрономи и прилаганите агротехнически мероприятия, за да поддържа високото качество на своите продукти.

За да компенсират по-малкото количество грозде и високата му захарност, технолозите на VP Brands ще адаптират производствените процеси. Очаква се гроздоберът да продължи до октомври, като производствените бази ще работят на пълен капацитет. Кметът на Съединение, Георги Руменов, изрази гордост от факта, че едни от най-качествените продукти на българския пазар се произвеждат в региона, и благодари на VP Brands International за продължаващите инвестиции и развитие на местното производство.

VP Brands International е известна с производството на популярни марки като ракия "Пещерска", мастика и мента "Пещера", водка FLIRT и уиски Black Ram. Тази нова инвестиция затвърждава позицията на компанията като водещ играч в алкохолната индустрия на България и демонстрира ангажимента ѝ към дългосрочно устойчиво развитие.