Компанията VP Brands International, лидер на пазара на алкохолни продукти у нас, бе отличена за ударните си инвестиции в „зелена“ енергия в тазгодишното издание на конкурса „Мистър и Мисис Икономика“.

„Зелената“ стратегия, която предвижда осигуряването на енергия от възобновяеми източници и инвестициите в тази посока, получиха висока оценка от водещите български предприемачи. На изискано събитие във вторник вечерта, събралo каймака на бизнеса, призът получи изпълнителният директор на компанията Иван Папазов.

Мащабната инвестиционна програма на VP Brands International вече е осигурила 65% от необходимата електроенергия от възобновяеми енергийни мощности.

„Щастлив съм, че участвам в развитието на VP Brands International от самото й начало и през всичкото това време необходимостта от внедряването на най-модерните технологии и иновации е била ключова за нас.

Именно благодарение на постоянните си инвестиции в тази посока, успяхме да се превърнем в лидер на пазара и да се задържим там вече две десетилетия“, коментира шефът на българското дружество.

Според него „за да бъдеш номер 1, трябва да си иновативен“.

Гласуването за най-успешните компании у нас е поверено на членовете на управителния съвет на КРИБ. „Те представляват 12 хил. компании, 800 000 работещи в тях и произвеждащи три-четвърти от БВП на България“, отбеляза домакинът на събитието председателят на КРИБ Кирил Домусчиев.

„Мистър Икономика“ тази година стана Димитър Цоцорков от „Асарел Медет“, а „Мисис Икономика“ - Зарина Генчева от „Моушън Артс“. Събитието събра представители на най-големите компании у нас, а голямата награда бе връчена от вицепрезидента Илияна Йотова. Тя отбеляза, че с работата си българският бизнес е доказал, че няма невъзможни неща и икономиката върви напред въпреки всичко.