„Когато тираджии и журналисти определят черните точки на пътя, се случва това, което се случи в Своге”. Това коментира в ефира на "Здравей, България" бившият шеф на КАТ Богдан Милчев.  

Според него новият орган за безопасността на пътя, който ще бъде създаден, не е панацея, но е инструмент за намаляване на риска.

„Швейцарският опит показва, че първо трябва да идентифицират всички черни точки. В Швейцария те са над 4000. След което ги приоритизират, слагат им номера. Те също имат дефицит на средства, за да оправят всичките 4000 черни точки, но имат приоритет”, заяви Милчев.  

Въпросът е да има стандарт, а не журналистите и тираджиите да ги определят, каза още той.

Според бившия шеф на КАТ трябва да има един орган, който да носи отговорност, а не проблемът да се политизира.

„Експертите могат да носят и наказателна отговорност”, каза още той. „Промените в трите закона, които днес влизат в пленарна зала, не са обсъждани предварително”, каза още Милчев.