Във форумите вървят дискусии за това какво се случва с хора, които дразнят персонала и особено самите камериерки, и как това им излиза после през носа...  Оказва се, че обикновено е по-добре да се държиш любезно с обслужващия персонал.

Ето какво разказва бивша служителка на хотел за нещата „отвътре”:

1. Ако гостът започва да се държи взискателно и арогантно от самото начало, момичетата (или момчетата) на рецепцията веднага го поставят на “наблюдение”. Те дават по-лоша стая, отколкото може да получи за парите си. Например, с лош изглед от прозореца или по-малка площ. Или пък стая, където ремонт не е бил извършван дълго време. Къде може да има влага и дори плесен, за които те, разбира се, знаят, но още не се е стигнало до там тази стая да бъде обновена.

Още вижте на pochivka.blitz.bg