От "България ер" обясниха какво се случва и защо от седмица полетите им закъсняват
Наложило се е авиопревозвачът да премаршутира част от пътниците си и да увеличи честотата на част от полетите си. Компанията обяснява, че постоянно е раздавала храна и вода на пътниците си, настанявала ги е в хотели. От авиокомпанията изтъкват, че никога не трябва да се рискува безопасността на пътниците. Все още не е ясно дали компанията ще бъде глобена за натрупаните закъснения от последната седмица. Обезщетението при закъснение на полети достига до 600 евро, когато е повече от четири часа и на разстояние над 3500 км. Това предвиждат изискванията на европейската комисия. Важно е полетът да излита от Европа или ако каца от трета страна, авиокомпанията да е регистрирана на територията на Евросъюза.
Пътниците сами могат да се оплачат в писмена форма на авиокомпанията, но също така могат да ползват услугите и на фирми за търсене на обезщетения. Именно такава компания потърси екипа ни. Най-много оплаквания дружеството получава от нискотарифни авиопревозвачи и от бързо развиващите се авиокомпании.
Последвайте ни
0 Коментара: