От какво най-много пищят туристите в нашите курорти
Едва 5% от всички оплаквания и жалби са свързани с проблеми с резервации и хотели
От Европейския потребителски център обясниха, че едва 5% от всички оплаквания и жалби, получени при тях от началото на годината, са свързани с проблеми с резервации и хотели.
„Ако не сте доволни от почивката, имате 2 години да се оплачете“, обясняват хотелиерите, които са получавали измислени жалби на чужди гости месеци след почивката или в рамките на тези две години, когато са се сетили, че могат да получат някакви компенсации, с които да финансират новото си летуване.
Нашумелият в медиите случай с израелските туристи в Слънчев бряг, за който първоначалната версия за дублиране на резервации и последвалата схватка между гостите на хотела и неговия управител беше опровергана. Какво всъщност е установила проверката и кои са най-фрапиращите случаи на оплаквания от туристи - вижте на pochivka.blitz.bg!
Последвайте ни
9 Коментара: