Строителните хипермаркети в Пловдив, които този път са затворени със заповед на министъра на здравеопазването, намериха начин да обслужват клиенти и в локдауна. Те изнесоха щандове пред входа на търговските обекти и там приемат поръчки, пише "Марица".

Ако някой клиент не е съвсем сигурен какво точно иска, му се предлага таблет или настолен компютър, откъдето да влезе в онлайн магазина и финално да избере стоката си.

Служител от своя страна я изкарва от магазина и я предава на купувача. По този начин търговските обекти с над 300 кв.м площ, които бяха задължени да затворят до 31 март, хем спазват заповедта на министър Костадин Ангелов, хем обслужват клиенти в безопасна среда. 



Факт е, че в "Практикер" са опънати ленти „не преминавай“ пред входа на магазина, а всички служители зад тях са с прилежно поставени маски. Мобилни устройства за дезинфекция са поставени непосредствено до тях.

За купувачите на дребни стоки за ремонт на дома е по-изгодно да дойдат на място, за да вземат покупките си. Причината е, че безплатен транспорт има само за стоки над 100 лева и то за градовете, в които „Практикер“ има физически магазини, информират от веригата. 



Оживено било и пред „Хоум макс“. Там продажби на открито се извършват на две места пред магазина, пред двата входа. А клиенти не липсват. Паркингът в обедните часове беше полу-празен, но този начин на пазаруване предполага бързина и непрекъснато автомобили влизаха и излизаха от мястото. 
 
"Хоум макс" ще работи с изнесени щандове за целия период на локдауна. Съгласно въведените от страна на Министерство на здравеопазването мерки, при посещение клиентите трябва да носят  защитни маски, да има еднопосочно движение и да се спазва  безопасна дистанция от 1.5 м., посочват от магазина в "Ритейл парк".


 
„Мосю Бриколаж“ също ще работи със стандартното си работно време, но на открито. На външни базари пред магазина са изнесени предимно градински стоки .