Пътничка в автобус от градския транспорт е получила забележка за говорене по телефон. Жителката на Велико Търново споделя, че кондукторката я е предупредила, след като жената е провеждала работен разговор, пише GlasNews.bg.

Тя не смята, че е попречила на някого с действията си. Авторката на публикацията във Facebook допълни, че нейната работа изисква много разговори, докато тази на контрольорката, е да къса билетчета. Тази коментар разгневи мнозина и предизвика дискусия в мрежата.

„Бих искала да попитам откога пътниците в автобус нямат право да говорят по телефона докато се возят? Днес контрольорката на този автобус ми направи забележка, с какво аз преча на шофирането нямам идея, моята работа е свързана с провеждането на много разговори ежедневно, а нейната да къса билетчета. Моля, госпожата, ако се разпознае и има главоболие, да пие аналгин!,“ написа пътничката.

Повечето коментиращи не бяха съгласни с жената. Те са на мнение, че разговорите в голяма част от масовия транспорт, са забранени.

„Автобуса не ти е място всеки да се съобразява с тебе, ако си врякала като кокошка в автобуса нормално да ти се скарат. Можеш, когато слезеш от автобуса да си проведеш разговора.

И относно, че само късала бележки, това, че ти водиш телефони разговори не те прави по-различна от кондукторката в автобуса, защото и двете сте на заплати, ако ти е такъв проблем, че ти правят проблеми в автобуса за говорене по телефона си купи кола, в Самоводене има автокъщи.“

„Госпожо във всеки автобус има табели да не се говори по телефона, а и междудругото жената, която САМО ви къса билетчета, започва работа в 6 и работи до 21 часа и няма обедна почивка.“

„Тази лелка не е длъжна цял ден да ви слуша разговорите, нали знаете, че минават стотици, като вас през деня.“

„Ако има такива табелки, на какво основание са поставени? Нека се цитира наредба и т.н. Това не е частния автомобил на шофьора, кондуктора, или пък на съответното лице, издало тази заповед. Това е обществено превозно средство.

На много хора се налага спешно да говорят по телефона. В случая не става въпрос за вдигане на шум, или смущаваме на околните. Значи разговори на висок глас без телефон може, диалозите /клюките/ между шофьора и кондуктора може, /на висок глас/, а тих наложителен разговор по телефон не може.

Време е да се зададе този въпрос и на ръководствата на фирмите превозвачи на пътници. С уважение към всички ранобудни и любезни шофьори и кондуктори поднасям своята благодарност. И с възмущение се обръщам към ония малко на брой, но съществуващи, техни колеги, които се държат недопустимо нелюбезно и нагло с пътниците.“

„Представяте ли си един работен ден в ужасното движение в града да слушате нон-стоп разговори на висок глас с излишни подробности. Дори и за пътниците е натоварващо.“

„Какво значи, че нейната работа е да къса билетчета? С какво Вашата работа е по-важна? Срамна работа явно има за Вас. Ако сте говорили на висок тон, ще Ви направят забележка, разбира се.

Реално, никой не е длъжен да слуша Вашите разговори. На обществено място сте длъжна да се съобразявате с околните, в офиса и в дома си, правете каквото искате.“

„Да не говориш по телефона в автобус, поликлиника, чакалня, офис в който не работиш, а си по работа, в училище, в театъра, в киното и като цяло на обществени места е въпрос на елементарно възпитание. Малко е срамно, че се налага да се правят такива забележки като цяло, а за поста ... срам на няколко квадрата.“

„Пожелавам Ви със заплатата, която получавате от провеждане на разговори на неподходящи места, да успеете да си купите възпитание.“

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук