Кошмарът на "Кулата" няма край
През целия ден колоната от тежкотоварни автомобили беше около 4 км.
През целия ден колоната от тежкотоварни автомобили беше около 4 км.
Продължаващият ремонт на граничния пункт е една от причините, като заради ремонта работят 2 от 3-те кантара на изход от страната, през които преминават тежкотоварните камиони. Те обаче са максимално натоварени, казаха от пресцентъра на Агенция "Митници".
Оттам добавиха, че има достатъчно техни служители, които работят на граничния пункт. Леките автомобили преминават без проблем през пункта.
Средно по четири часа отнемаше изминаването на последните 3-4 км преди граничния пункт с Гърция за шофьорите на камиони.
"Три часа не можеш да минеш 3 км. Естествено, че е проблем. Това е не знам, а както казват сега, че ще идват да проверяват и за глоби, то сега без проверките вижте какво е, а ако почнат да проверяват и за глоби..."
Забавеното преминаване на границата често води до финансови загуби за транспортните фирми, казват шофьорите. "Ако изпуснем ферибота - загуба за фирмата. Губим време, не знам кога ще има следващ ферибот, може да е след два-три дни. Това е пари, разходи", допълват те.
Към момента, на денонощие на вход и изход през пункта преминават 2400 тежкотоварни и около 700 леки автомобила. Българските гранични власти казаха, че има достатъчно екипи, а обработката на камионите продължава само няколко минути. Уточниха, че се очаква преминаването през пункта да се облекчи след приключването на ремонта.
Последвайте ни
0 Коментара: